Lalalalala Fight-Fight-Fight

Den här bloggen är relativt ny, jag är inne på min fjärde månad (tredje aktiva). Innan jag startade bloggen drev jag en annan, adressen till den får ni luska ut själv om ni vill, men jag råder er till att inte göra det på grund av tråkig läsning. 

Jag besökte den idag och läste några inlägg. När jag läste det sista jag publicerade fick jag mig en liten tankeställare kan man säga. Det handlade om min nya blogg, den här. Jag skrev att den nya bloggen skulle handla mindre om mode (jag drev en modeblogg) och mer om design i allmänhet, kanske grafisk design i synnerhet. Men så blev inte fallet. 

Jag sket i att skriva om mode, jag sket i att skriva om design. Jag tänkte att det finns så många skitdåliga bloggar som behandlar dessa ämnen redan så varför ska jag också göra det? Istället började jag skriva om det jag känner för vare sig det är skitsnack, mode, sport, design eller kärlek. Jag vill allts å inte ha någon bestämd nisch utan kunna skriva om allt som faller mig in. 

I samband med att jag startade bloggen gjorde jag en banner till den men av någon anledning kan jag inte få den att fungera med hjälp av min MacBook. Men tur är väl det för den passar ändå inte in. Det stod på bannern att jag kulle skriva om design, mode, inredning med mera. 

I vilket fall, anledningen till detta inlägg var om någon hittar hit från den gamla bloggen så bli inte besvikna om ni trodde er finna trevlig läsning om senaste Acne-pjucksen, stanna kvar i stället och läs om allt skit jag skriver, ibland kan det till och med bli intressant. 

Fråga inte om rubriken.. 

2007-12-12 @ 20:43:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

tur att jag driver en skitblogg med design och mode, hur skulle världen annars se ut ;D

2007-12-13 @ 16:01:44
URL: http://littlejoey.blogg.se/
Postat av: johanness

haha, näe du har inte dagens outfit varje dag och annat ointressant =)

2007-12-13 @ 20:41:12
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: johanna

jag har typ inte dagens outfit alls, jag har gårDagens och det är inte för att vara orginell.

det är så att när jag väl har orkat posa och dokumenterat det med min kamera så orkar jag inte lägga över bilden, beskära och ladda upp den direkt.
och dagen efter får jag lite så där "oj om jag tagit kort måste
jag lägga upp det åtminstone" och VOILA, gårDagens outfit :D

2007-12-15 @ 15:22:36
URL: http://littlejoey.blogg.se/
Postat av: johanness

Okej, gårdagens outfit är väl lite bättre då ;P

Nämen detsom är tråkigt är när vissa modebloggare BARA postar dagens outfit och INGET annat.

2007-12-17 @ 12:11:41
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0