Boston tea party

Rio

Ingen kan väl ha undgått att se "Boston tea party" som går på måndagar 21.55 i feman. I detta program figurerar Sveriges just nu mest okarismatiska person. Rio, hon är så förbannat tråkig, inte den minsta strimma av humor bebor hennes kropp. Aldrig, jag säger aldrig, har jag sett denna kvinna ens le. Hon skämtar aldrig och hon skrattar aldrig åt andras skämt. Säger någon något roligt kommer hon genast med en snorkig kommentar och tar allt seriöst. 

För övigt tycker jag att dagens avsnitt hade två höjdpunkter. Dels när Filip blev så sjukt jävla lurad att han nästan fick panikångest. Och den andra när Filip och Fredrik berättade om sin kompis som, under en dejt, gick för att "hämta tvätt" men istället lade en handduk i handfatet och sket i den. Hur fan kan killen tro att tjejen ska tycka det är mindre konstigt än en kille som bajsar, eler "sprutlakerar", toalettstolen. 

Btv. dagens macka var ju jäkligt intressant, det vill jag prova! 
2007-11-19 @ 23:38:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0