Dagens kommentar

Lite otippat, men idag var det faktiskt jag som fällde dagens kommentar. Om man inte räknar Pernillas betoningsfel, men det blir inte roligt i skrift. 

Hur som haver. Min kommentar fälldes i samband med preat om min annalkande födelsedag. Det var jag och min flickvän som via länk pratade om vad jag skulle vilja ha i födelsedagspresent. Hon kom med förslag efterförslag, jag vet nämligen inte vad jag vill ha. Det roliga, om man vill kalla det så, kom när hon ställde frågan: 

"Duschcréme, vill du ha det då?"
"Näe, jag använder itne sånt!" svarade jag. 
"VA!?" Sa hon. "Vad använder du då?" 
"Jaa.. tvål och shampo?" 
"Haha, det är ju samma sak!" Fick jag veta då. 

Pinsamt hur jag som tror mig veta så mycket inte visste det. Att tvål och duschcréme är samma sak. Min flickvän måste ha trott att jag var ett jävla äckel, men hon vet ju att jag brukar lukta behagligt. 

Jag som trodde att duschcréme var som en slags bodylotion som man har när man duschar. Men man lär ju sig något nytt varje dag. 
2007-11-22 @ 22:32:25 Dagens kommentar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0