Farsdagens komentar

Farsdagens komentar blir utan tvekan: 

"En bögig scarf!"

Detta föll från min fars läppar då han öppnade paketat från min mamma och fick se en randig halsduk. 

Vi skrattade högt, vissa tills tårarna sprutade. 

Anledningen till att han sa så är inte att han ogillar varken min mamma, scarfar eller stjärtgossar (det gör inte jag heller). Utan han sade så på grund av en tidigare komentar från min mamma. 
   Igår skulle min mor och far gå på "dansfest" och pappa tänkte i vanlig ordning ta med sina gå-bort-tofflor. Bruna manchestertofflor i en matchande brun manchesterväska. INGEN mer än pappa tycker att dom är fina, vart vi än kommer blir han retad för dom. Därför sa mamma nu ifrån: "Ska du verkligen ha dom där? dom ser så bögiga ut" (min mamma ogillar inte heller bögar). Men det hjälpte inte. 
2007-11-11 @ 21:43:58 Dagens kommentar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0