Jag är författare!

Nyss fick jag för mig att logga in på hemsidan för Härnösands gymnasiums bibliotek. Där gjorde jag en sökning och voilá. Titta vad jag hittade: 

http://www.bibblan.net/Application/index.aspx
(Jag kan fortfarande inte göra länkar, har det något att göra med att jag är mac-användare?) 

Titta på andraraden under titlarna, där står "Älskad på en pinne". Titta sedan till vänster, under nam. Där står det "Antus, Johannes", det ska vara jag. 

Boken är skriven av mig och mina kamrater Tobias Wiklund och Mattias Drejare. Vi skrev den under vårat UF-år. Den handlar om dejting. 

Boken blev som väntat en succé och återfinns nästan över hela vårt avlånga land. Från Göteborg i söder till Piteå i norr. Och är emellan återfinns den bland annat i Örebro, Stockholm, Uppsala, Sundsvall, Sollefteå, Örnsköldsvik och så klart min egen hemstad Härnösand. 

Nu mera är boken, lik som vi, levande legender på Härnösands gymnasium. Nästan alla känner till boken. Nästan alla känner till oss, hoppas jag. 

Förut funderade jag på att publicera några av texterna här, någon som har en synpunkt på det? 
2007-11-14 @ 16:27:55 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0