Jag har åter igen trillat in på den kriminella banan!

Imorgon ska jag träna för första gången på länge, kanske 2-3 månader. Det ska bli kul och jobbigt.

För övrigt bestämde jag mig igår för att ta upp min kriminella bana igen. Jag har ännu en gång greppat handkontrollen till mitt Xbox och börjat spela GTA San Andreas. Det är kul. Jag är bättre än jag trodde jag skulle vara. Jag är bättre än jag kom ihåg att jag var. Jag är bättre än jag borde vara, med tanke på mitt uppehåll. Ett uppehåll på ganska exakt ett år.

Att flyga helikopter och samtidigt peppra ner några stillastående lastbilar och åkande bilar tog förbannat lång tid, jag var nära på att lägga av igen men jag tog mig i kragen och fortsatte tils jag klarade det. Nu är jag nöjd.

Idag har jag snott en massa dynamit och pepprat ner massa oskyldiga civila människor och poliser.

Snip snap snut så var detta inlägg slut.
2007-11-23 @ 22:07:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0