Kommentarspoliser

Ibland blir jag lite småless på personer som kommenterar sina favoritloggar. Så fort någon kommer och ger lite negativ kritik så vänder dom taggarna mot den personen. Då kommer ALLA som någonsin kommenterat bloggen och totalkrossar personens samvete, självförtroende och mod att fortsätta kommentera. 

Det kan vara något så enkelt som en påpekning av ett stavfel. Genast dyker det upp kommentarer som "kan inte du bara gå och dö", "läs inte bloggen då, din idiot" eller "Det är såna som du som förstör samhället". Snacka om att överreagera. 

Jag råkade ut för en sån kommentar för ett tag sedan. Jag kommenterade ett inlägg från min favoritbloggare och sa att det var synd att han uppdaterar så sällan. Det tycker inte jag är en dum kommentar. Men genast dycker det upp en lite superhjälte som ska backa upp bloggaren. Den här gången var det ingen upphetsan till självmord eller så men killen blev onödigt hetsig och sur på att jag smutskastade bådas våran favoritbloggare. 
2007-11-16 @ 11:28:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0