Nörd

Imorse hittade jag en av mina gamla skolkataloger och ögnade genast igenom den. Där hittade jag en kille med denna tröja:

nörd

Denna tröja bör man inte hapå sig i skolkatalogen. "Jag har pluggar hela sommar lovet". Jag har många åsikter om denna tröja och bild. 

1. En skitstor särskrivning täcker hela tröjan.
2. Det är Musse Pigg på.
3. Killen går på gymnasiet. 

Hade inte killen gått på sär och troligtvis vara seriös med tröjan hade man nog kunnat ana ironi bakom användandet. 

Jag däremot skulle kunna ha tröjan på mig utan att skämmas, såvida jag alltid har med mig en kopia av mitt avgångsbetyg i bakfickan. 

Tröjan är trots allt rätt cool.. tragiskt nog.. det där kändes svårt att skriva.. 
2007-11-12 @ 17:00:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0