Paket

För ca. en timme sedan var jag ute och sladdade med renaulten. Jag skulle hämta pappa på bussen. Gatan var svinigt hal på sina ställen. Men som tur var är jag en väldigt duktig förare dessutom är vår bil utrustad med anitspinn- och antisladdsystem. 

I alla fall. Nere vid macdonald's låg ett stort paket på gatan. Ett svart glansigt paket. Jag funderade på vad det kunde vara i. Kanske ett spädbarn, en bomb eller ännu värre massa nålar? Jag vågade inte köra över det svarta paketet så jag körde runt det istället. 

I morgon ska jag åka ner och kolla om det ligger kvar, gör paketet det så ska jag ta hem det, det är min rätt. 

2007-11-15 @ 00:03:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0