Slöjdalster

Jag pratade för rätt länge sedan om pingis tror jag. Nu tänkte jag posta en bild på hur mitt egentillverkade pingisracket ser ut: 

pingisracket

I eget tycke ser racketet fördjävligt ut. Snacka om en kille med tummen mitt it handen. Jag fattar inte vad jag tänkte på. Jag är duktig på att rita så jag borde kunnat rita formen av et snyggt racket på plankan. 

Nu hamnade skaftet snett. Det kanske inte syns på bilden men skaftet är djävligt knöligt, vafan! Med slipmaskin borde jag kunna få det perfekt, eller i alla fall bättre. Formen på skaftet gör att det är väldigt obehagligt att hålla i alla lägen utom ett. 

När jag jämförde mitt racket med klasskamraternas så var det två killar som gjort skitsnygga racketar. Dom såg köpta ut. 

Detta är nog mitt sämsta slöjdalster genom alla tider. Med undantag från kocksettet jag gjorde, matchande förkläde och kockmössa i matchande färger och spräckliga mönster. 
2007-11-12 @ 11:57:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0