Årets komplimang

Jag fick en jävla komplimang av min flickvän i fredags. Hon satt i mitt knä i köket medans jag läste expressen.
Hon gosade med mig en stund, sedan sa hon:

"Ta inte illa upp nu, men du luktar precis som ett utedass jag var på i Norge"

Nähä? Hur ska jag inte kunna ta illa upp på det som? Ska jag tacka eller ska jag börja gråta?

När hon såg att jag tog illa upp försökte hon förklara sig lite. "Men asså det var ett fint dass. Det första som jag gillat att gå på. Det var mattor där och tavlor. Det var mysigt att sitta där".

Visst efter det känns det ju i alla fall lite bättre, men jag kan ändå inte släppa att jag blev jämfört med ett utedass av min egen flickvän.

Någon annan som fått en fin komplimang?
2007-10-28 @ 15:21:54 Dagens kommentar Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0