Fy fan för TV-reklam

Jag hatar det. 3:an, 4:an och 5:an har alltid svinigt långa reklampauser. Jag hinner glömma bort vad jag tittar på. Så när programmet börjar igen blir jag bara irriterad på att jag inte fattar ett skit av vad som händer. 

Näe, tacka vet jag svt som saknar reklam. Men ska dom absolut visa dåliga reklamfilmer kan vi väl göra en kompromiss. Den kompromissen är 6:an. Där är reklamen över innan den ens har börjat. Jag hinner knappt titta bort för än pogrammet är igång igen. 
2007-10-18 @ 18:44:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Dessutom är sexans reklam mycket mycket roigare än alla andras.

2007-10-18 @ 22:55:09
URL: http://RobinMansson.blogg.se
Postat av: Johanness

Ska jag vara ärlig så kommer jag inte på vilka reklamer som går på sexan nu.. men det stämmer nog för sexanär ju en sån bra kanal i vrigt!

2007-10-19 @ 13:24:10
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0