Good Burger

good burger

Dålig film stavas Good Burger. 

Enerverande huvudperson, dåliga skämt, dålig handling och fula hamburgerkött. Allt som en dålig film ska innehålla. 

Det finns en smal linje där dåliga amerikanska komedier blir roliga på ena sidan och outhärdliga på andra sidan. Good Burger hamnar på fel sida. 

Men eftersom detta är en snäll blogg och jag är en snäll kille så delar jag alltid ut poäng. Och då jag ändå kunde härda ut hela filmen så förtjänar Good Burger ändå en, om bara ynka, solklar stjärna. Men jag måste medge att det fanns några små jävligt frestande burgare med i filmen. 
2007-10-16 @ 22:27:03 Film Permalink


Kommentarer
Postat av: Adam

mhm.. jag har sett den. det är helt sjukt, den är fördomsfull och tråkig. Bra blogg!

2007-10-17 @ 11:16:14
URL: http://allahardet.blogspot.com/
Postat av: Johanness

där samanfattade du filmen bra!

tack för omdömmet :)

2007-10-17 @ 13:51:57
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0