Omanlig, jag?

Jag gjorde precis ett test för att se hur manlig jag är. Jag fick 68 poäng det är inte bra. Genomsnittet för alla de 221'082 personer som gjordt testet inan migvar cirka 111,971965153. Det betyder att jag är ganska långt under medel. Jag som ändå tyckte att jag svarade manligt. Till exempel att rosa är snyggt på kläder om man matchar rätt och att det mästa kan vara sött under rätt omständigheter. Jag menar, jag gillar ju ölkorv. 

Såhär blev jag beskriven i alla fall: 

"Du är en pojke som fått sitt första fjun. Men det gör dig dessvärre inte manlig." 

Men eftersom jag börjar få 20-årskris så är jag ändå ganska nöjd. Men vänta bara tills i december när jag är 20 år, då ska jag göra om testet. Då har jag deltagit i fler raptävlingar. Då kommer jag att få en bra poäng. 

För övrigt så har ajg sett en kille som kollade i en almanacka och blev överlyckli då han såg att han var född på sin födelsedag. Och en liten tjej som hade sex stora grodor i sina trosor, det var gulligt eftersom hon var liten. Hade hon varit stor hade det varit äckligt, konstigt det där. 
2007-10-17 @ 19:43:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Egoina

haha, nej precis :P

2007-10-17 @ 20:13:35
URL: http://egoina.blogg.se
Postat av: Johanness

hm.. antar att du kommenterade kommentaren jag kommenterade i din blogg.. annars fattar jag inte.. =/

2007-10-17 @ 20:23:18
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0