Sämsta festidén?

Min bror som pluggar andra året på natur här i stan har en tjej i sin klass som inte har dom smartaste idéerna. 

Idag på deras kemilektion ställde hon sig upp och sa: 

"Vi ska ordna en naturarfest och alla ska betala 50 spänn, även om ni inte ska gå." 

Det är ju de sämsta jag har hört. Tror hon helt seriöst att NÅGON vill ge henne pengar? Bara för att en tjej i tvåan säger att alla måste ge henne pengar tvivlar jag på att nån tar henne seriöst. 

Och som replik på henne reste sig min bror upp och sa: 

"Jag ska göra en egen lite fest och alla måste ge mig 150 spänn, sen får vi se om det blir nåt." 

Min dröm är att tjejen hade svarat ungefär: "Ge dej Jocke de där är den sämsta jävla idé jag hört om, vem fan skulle vilja ge dej pengar utan vidare?" Men det gjorde hon inte. Hon blev tyst. Hon fattade väl att hennes idé var värdelös. 

Aja.. Jag tänkte bara avsluta med att säga att om alla som läser detta skickar en 100-lapp till mig så lovar jag att alla era drömmar kommer bli uppfyllda, bara ni inte kontaktar polisen. 
2007-10-15 @ 20:40:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: nv06

jaså du, den blir inte av...? och hon hade faktiskt förklarat vad det var för något innan hon sa att de skulle betala 50kr..

btw, fest på fredag.. du är inte bjuden..........:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D: fu

2007-10-18 @ 14:46:40
Postat av: Johanness

va synd att jag inte är bjuden, jag blir sårad =/

naturfest måste ju vara de roligaste, ska ni spela spel på era minirknare och äta citronsyra?

2007-10-18 @ 17:28:46
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0