Spionage

Jag har spionerat lite på er, läsare. Jag har till exempel sett vart i från ni kommer, hur många gånger ni besökt bloggen och med hur många sidvisningar. Det glädjer mig att det är så pass många ändå som är återkommande besökare. Vad jag är lite mindre nöjd med är att inte en ända jävel har hittat hit via en sökmotor. Så vad fan söker folk på nu mera? Sist jag kollade topplitan på populäraste sökningar var för ca. 4 år sedan och då dominerade snuskiga sökord. Jag blir förvånad om det har ändrat på sig under de senaste åren. 

Så för att få fler personer att hitta hit via sökmotorer har jag satt ihop en liten lista på snuskiga ord: 

1. Fitta
2. Big boobs 
3. Tight pussy
4. Big dick in small pussy
5. Big black dick 
6. Stor kuk 
7. Knulla + fjortis 
8. Storbystad milf 
9. Paris Hilton pussy 
10. Linda Rosing naken

Så, det får räcka. I morgon gör jag en lite uppföljning på detta och ser om det ahr gett något resultat. 

Och till alla er om råkade hitta hit på grund av listan: hoppas ni inte blir missnöjda nu, men här kommer det aldrig att finnas porr. Jag önskar er däremot trevlig läsning och hoppas på att höra av er. 

Till slut, det skulle vara kul med någon liten komentar nån gång. Det behöver inte vara mycket, men bara så jag vet att ni lever. 
2007-10-16 @ 17:06:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0