Stå på er

Härligt att ni står på er! Jag skrev ju ett inlägg om en dålig festidé. Nu har jag fått respons på det. Det är signaturen nv06 som backar upp sin klasskamrat. Jag vet inte om det är både nv06a och b som har gått ihop för sin idé eller om det bara är en person. Men bra är det. Slåss för det ni står för!

Kommentaren ja fick var: 

"aså du, den blir inte av...? och hon hade faktiskt förklarat vad det var för något innan hon sa att de skulle betala 50kr..

btw, fest på fredag.. du är inte bjuden..........:D:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D: fu"

Först och främst, jag blir sårad. Varför får inte jag komma? Jag är också en människa med känslor som blir lessen när jag inte är bjuden. 

Sen och främst, det är fortfarande en skitpissig idé. Och att hon har förklarat innan vad det är? Det är ändå värdelöst. Varför ska någon som inte vill gå på fest betala 50 spänn för att alla andra ska ha "kul"? Det hör man ju lång väg att det är sämst. 

Ett tips är att alla som ska gå får betala inträde där. 

Kul att du (ni?) står på dig (er?). Och jag hoppas att ni andra läsare också kommer att göra det i fortsättningen. Säg vad ni tycker men jag kommer inte att ändra min åsikt. Såvida jag inte missat något viktigt i frågan. 

Lycka till med naturfesten. Hade jag vart bjuden skulle jag cyklat upp på min citronsyracykel och sponsrat med citronsyra, salmiak och kanske lite druvsocker. 
2007-10-18 @ 21:45:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0