Stans favorithasse

Jag var i skogen idag. Jag snackade med trädkungen ett tag, han gillar blåbär. Sen kom kråkan. Han hade supit. Han är en knasig typ. Sen tog jag lejonet under högerarmen och min pistol i vänstra handen och cyklade iväg. Hälsade på några robotar. om är 200 gamla dom där. Vid lunch cyklade jag och lejonet till Frasses. Lejonet tog frassemålet och jag tog en stor stark. Lejonet lämnade nästan allt som vanligt så jag fick slänga nästan allt. 

Och förresten, jag gillar att åka raggarbil. Det är kul det. 

Så kan det låta i Turbohasses lilla värld. Men inte nu om dagarna för enligt uppgifter har Härnösands egen favoritcyklist ramlat. Numera ligger han på Sundsvalls sjukhus. Jag har saknat att se honom cykla förbi utanförhuset när jag käkar frukost. Att växla ett ord med honom på väg upp till Högslätten när han sitter bland soptunnorna. Att se honom klappa på träden vart han än befinner sig i stan. Eller se honom rädda en pinne ur trubbel. 

Jag funderar på att hälsa på honom på sjukhust med en blomma eller så. 
2007-10-23 @ 00:58:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0