Hur tänker de här?

image139

Hur tänkte Sundsvalls nyheter här? 

De sätter in en annons i sin egen tidning där de frågar om deras läsare blev utan tidning. Hur smart är det på en skala? 

Annonsen rör ju inte de som fått tidningen, bara de som inte fått den. Och hur ska de kunna se annonsen och sedan gå in på utebliven tidning.se? 

Tänk till lite nästa gång Sundsvalls nyheter. 





Ps. Justja, idag har jag skrivit högskoleprov. Vuxenpoäng tycker jag. 

2008-04-05 @ 18:33:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: dddddddd

Smart och smart. Tycker att det är riktigt smart, Mr Einstien. Eftersom att när man ser denna annons så fastar det i bakhuvudet, och när man väl inte har fått någon tidningen så går man in på denna sidan utebliventidning.se osv. Så det kan inte gått bra för dig på högskoleprovet alltså.

2008-04-05 @ 23:07:40
Postat av: dddddddd

Smart och smart. Tycker att det är riktigt smart, Mr Einstien. Eftersom att när man ser denna annons så fastar det i bakhuvudet, och när man väl inte har fått någon tidningen så går man in på denna sidan utebliventidning.se osv. Så det kan inte gått bra för dig på högskoleprovet alltså.

2008-04-05 @ 23:07:57
Postat av: johanness

hej sundsvalls nyheter

2008-04-06 @ 12:58:11
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: johanness

Btw.. ditt bakhuvud verkar ha fastat länge..

2008-04-06 @ 21:05:44
URL: http://webbplats87.blogg.se
Postat av: johanna

haha vad roligt det här :D

1. bli berörd för ett uttalande om en annons
2. månne denna tidigare kommentatör ha någon kopplingen till den?
3. var hon/han tvungen att kommentera två ggr för att förstärka sitt utlägg eller gick inte kommentarer fram direkt och denne person hetsade ner samma sak igen?

2008-04-08 @ 08:57:32
URL: http://johannaetc.blogspot.com
Postat av: johanness

Jo det är altid kul när folk blir så upprörda över småsaker :)

På fråga/påstående:
1. svarar jag: ungefär i klass med pensionärer som går runt och letar efter fel och brister i allt de ser.

2. svarar jag: Jag tror att a) personen jobbar på Sundsvalls nyheter eller b) personen jobbar på utebliventidning.se

3. svarar jag: Jag tror att han/hon var så upprörd att han/hon pepprade på skicka-knappen för att vara säker på att få iväg sin kommentar.

2008-04-08 @ 16:18:18
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0