En dag fylld av kärlek

image98
I dag är de alla hjärtans dag som nog alla har märkt. Man kan knappt gå utanför dörren utan att missa det.
Det är hjärtan överallt, till och med i dag på matbordet fanns ett hjärta som var gjort av ljus som lyste i olika coola färger. Men i alla fall jag fick en fin sak i dag av min tjej, min favorit godis. Romerska bågar, i blå ask. Ingen fejkad skit som på lösvikt. dom här smakar faktiskt apelsin och är inte lika uttorkade som dom på ösvikt. Hon vet alltid vad man vill ha. Nu ska ja ta mig ett till gelehjärta som ligger här på bordet. 

2008-02-14 @ 20:27:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Robin

Man kan knappt gå utanför dörren utan att missa det?

2008-02-16 @ 19:10:51
URL: http://pemiro.blogspot.com
Postat av: Johanness

nix, hjärtan över allt. I alla fall i Härnösand, kärlekens stad!

2008-02-17 @ 15:48:28
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0