Igenpluggat

Nu de senaste dagarna har jag haft en väldig inspirationssvacka vilket lett till obefintlig uppdatering.

Det kan bero på att mitt immunförsvar sattes urspel för några dagar sedan. Nu har jag spenderat dagar i soffan. Jag har druckit te mättat med honung. Jag har käkat jättemånga halstabletter, så många att jag fick sitta på toa i en kvart. Men inget hjälper.

Min röst har vid vissa tillfällen försvunnit helt och ibland låtit som när det sista vattnet töms ur badkaret.

Jag klarar inte av avancerad mattematik då min hjärna är dränkt i snor.

I morse vaknade jag med två täppta näsborrar, gurglandes i slem vid varje andetag. Ena örat var helt befriat från hörsel på grund av ett lock och det andra hade grovt nedsatt hörsel och mina ögon hade immat igen. Som om inte det vore nog fick jag även en jättestor värkande finne på hakan, jag som knappt brukar ha finnar över huvud taget.

Jag kände genast att detta inte skulle bli en bra dag. Men de flesta lock och täppor har lagt sig, imman är som bortblåst och jag är bara lite dåsig, inte hjärndöd.
2008-02-21 @ 17:15:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0