Det är så synd om mig

Hela min familj är på Azorerna nu. Min mamma, min pappa, min bror och min syster. De steker i solen och badar med delfiner. 

Själv är jag hemma i Sverige, jag ska upp och torka bajs i stjärten på gamlingar i morgon och jag är helt ensam. 

Kanske är det därför jag sitter hopkrupen i ett hörn i soffan och käkar glass. 



Värst vad tjejigt det här inlägget blev. Bara så att ni vet allihopa, jag är inte gay (inte något fel med det) men jag skulle ändå vilja ta tillfället i akt att hälsa till min underbara flickvän Pernilla. 
   Ganska bra försök att räta upp ett tjejigt inlägg. Men det blev fortfarande rätt mesigt. 

2008-07-13 @ 23:19:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0