Jag ville ju bara leka..

Idag när jag klippte gräs såg jag en liten riddare smyga runt i mina buskar. Jag fick en sån sjuk nostalgitripp tillbaka till 1990-nånting. Det kunde ha varit jag för 12-14 år sedan. 

Jag blev så jävla taggad på att leka riddare så jag sprang in och letade fram mitt gamla träsvärd. Sedan sprang jag ut i trädgården och dunkade svärdet i huvudet på killen och fy FAN va han skrek! Och Helvete vad arg hans farsa blev. 

Jävla tönt tyckte jag han hade ju hjälm. "Är man med i leken får man leken tåla" sa jag. Pappan sa att han skulle polisanmäla mig. Då blev jag inte riktigt lika taggad på att leka riddare längre.. men men, det var kul så länge det varade. 

2008-06-17 @ 17:27:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0