Förhistoriske Zack

image124

Vilken av dessa källor ska jag lita på? Den ena säger att Zack är 19 år och den andra att han är 21. Det är två års skillnad. Hade de sagt 19 och 20 eller 20 och 21 hade det varit en annan sak. Då hade man kunna tro att han fyller 21 i år. Men nu, när han är 19 år är det totalt omöjligt att han fyller 21 i år. 

Ska man då tyda åldern i genom att använda ansiktet som hjälpmedel kollar man först på ögonen, de säger rädd 16-åring. Kanske rädd 19-åring. Sedan tittar man på skägget det säger 21. 

Till sist tittar jag på käken. Den säger neandertalare. Men de dog ut för ca. 30 000 år sedan. 

Alltså, Zack är då mellan 16-30 000 år gammal. 

Hjälp mig, vilken källa ska jag lita på? Expressen, Aftonbladet eller min egen fantasi? 

2008-03-25 @ 00:38:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0