OnlinePizza.se

Jag hittade precis OnlinePizza.se. Ett ofattbart bra påhitt. Alla pizzerior i Sverige är välkomna att anmäla sig där. En slags samlingsplats för pizzerior alltså. Från Härnösand, till exempel, har två pizzerior anmält sig. Då kan jag klicka mig in på någon av dessa och beställa en pizza. Så kommer pizzerian hemkörandes med pizzan till mig.

En kul funktion är att man kan modifiera pizzorna innan man beställer och ta bort eller lägga till ingredienser.

En anan kul funktion är att man kan skapa sin egen pizza. Så här ser min ut:

Tomatsås
Ost
Bacon
Feferoni
Fetaost
Gorgonzola
Jalapeno
Lök
Paprika
Pomes frittes
Potatismos
Purjolök
Vitlökspulver
Två sorters vitlökssås
Ägg

Skapa er egen pizza nu! Länk


(Hade länkningsfunktionen fungerat hade jag länkat till OnlinePizza.se men nu får ni ta er dit själva om ni är hungriga)
2008-03-18 @ 21:48:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0