Pimpad?

Igår hände något som är få förunnat, tror jag. Mitt uppe i allt arbete blev jag raggad på av en bög. I vanliga fall är väl det inte så farligt men denna gången blev jag lite rädd.

Jag hade slut på kunder i min kassa och vände mig om till Robbin i kassan bakom för att konversera lite. Då kommer en två meter lång turk, pimp till utseendet. Han tittar mig i ögonen och säger "du är en fin kille". "Åh, tack" svarade jag och tänkte inte att det var något mer med det.

När pimpen plockat i alla varor i sin kasse och ska gå vänder han sig om, tittar mig intensivt i ögonen, säger "vi ses", blinkar porrigt med ena ögat, vänder på klacken och går ut.

Nu blev jag däremot lite oroad. Tänk om han vet vem jag är. Tänk om han förföljer mig hem efter jobbet någon dag. Rapear mig i en buske. Obehagligt.

Jag hoppas att han skämtade med mig.
2008-03-01 @ 13:04:44 Jobb Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för över 2000 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=27211

Om du använder länken ovan får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!

2008-03-01 @ 13:12:41
Postat av: HELENASCITY

godmorgon!

2008-03-01 @ 13:14:25
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: Johanness

Random spammare som kallar sig anna - Tack för tipset men jag avstår, har provat gratis godis.. Det är gratis att samla poäng till en viss nivå. Sedan måste man regga sig på sidor och beställa saker man inte vill ha eller behöver. Dåligt tips alltså.

HELENASCITY - Hej

2008-03-02 @ 17:21:29
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0