Videoblogg?

Ganska nyligen laddade jag in lite bilder från kameran och hittade då en film. Denna film hade jag helt glömt bort att jag hade, av totalt förståeliga anledningar.

På filmen figurerade jag, hög på lugnande och bedövning, sluddrandes om tandläkarbesök och frisyrer. Ett försök till en videoblogg.

Anledningen till att jag inte kommer ihåg att jag spelade in filmen var att det lugnande medlet medförde sig vissa minnesluckor.

Jag väljer att, för tillfället, inte publicera videobloggen med hänsyn till min flickvän. Jag får överlägga saken med henne när hon tillfrisknat.
2008-03-16 @ 15:59:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: robin

Kom igen. ge oss den nu!

2008-03-18 @ 23:14:21
URL: http://pemiro.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0