87 Höjdare! Plats 87

Igår slutade, som alla nog vet, programmet 100 Höjdare. Programmet som leds av Filip Hammar och Fredrik Wikingsson behandlade den gångna säsongen ämnet "Världens skönaste land". I programserien reste duon kors och tvärs genom staterna för att leta efter den skönaste amerikanen. 

Men i och med att programmet slutat så tänkte jag, här på min blogg, skapa en ny kategori. "87 Höjdare!". I denna kategori kommer jag att posta lite saker som kräver en hyllning, ett erkännande, eller bara något jag skrattar åt. 

Så, till att börja med postar jag nu ett klipp på orginalet. "Hundra höjdare" med Filip & Fredrik. 


Just det, eftersom jag inte har letat upp 87 höjdare än och därmed inte kan göra någon rankinglista så är alla höjdare utan inbördes ordning. 

2008-05-06 @ 16:59:30 87 Höjdare! Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul att jag fick dig och ändra din åsikt angående shortsen, tack! 87 höjdare låter som en jättebra idé, jag försöka följa det aktivt :P

2008-05-06 @ 19:08:09
URL: http://www.muftic.se
Postat av: Dino

Haha, kul att jag fick dig och ändra din åsikt angående shortsen, tack! 87 höjdare låter som en jättebra idé, jag försöka följa det aktivt :P

2008-05-06 @ 19:08:26
URL: http://www.muftic.se
Postat av: johanness

jo de var tur de ;P De låter bra de!

2008-05-07 @ 14:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0