Jag måste läta mig att stå på mig

Jag har kommit till insikt att jag är rätt dålig på att stå upp för mina egna åsikter. I alla fall i vissa avseenden. Till exempel nu när jag började odla mustasch. Så fort Pernilla fick se den sa hon att den var svinäcklig och skitful. Hon vägrade att pussa mig och sa rakt ut att jag var jätteful och äklig så fort hon tittade på mig.

Hela vägen hem till henne var hon sur på mig och så fort vi kom innan för dörren rotade hon fram raklödder och en rakhyvel. Jag försökte stå på mig in i det sista och försökte förklara att det var till stöd för ett bra ända mål. Men icke sa nicke, det hjälpte inte.

Jag var tvungen till att raka bort min lilla glesa stålthet.

Men vad gör man inte för tjejer, värme, närhet och kärlek?
2008-05-10 @ 21:48:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0