Hockey!

Nu har jag börjat lira hockey igen. Min nya klubb heter Måndagsgänget. Kika gärna in på hemsidan och läs om alla spelare. Själv är jag inte med eftersom jag är för ny, blott två träningar, men mer ska det bli. Nu låter det ganska seriöst men låt mig då säga att en del av gänget inte spelat hockey förr, en har inte ens idrottat frivilligt förr. 

Här näst är det dags att köpa en ny klubba eftersom mina föräldrar eldade upp den förra. 

Är någon intresserad av att spela? Hör av er i så fall. 

Nu vill jag till slut efterlysa ett till lag. Känner någon där ute att ni vill spela en liten match mot oss så välkommen att höra av dig här eller på www.mandagsganget.se
2008-11-19 @ 17:50:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0