Självlärd.se

Min bror och han kompis har skapat en hemsida som UF företag på skolan. På hemsidan kommer man att kunna läsa en massa olika guider och instruktioner så att man lär sig en massa olika livsnödvändiga saker. Till exempel kan du lära dig hur man tar sig upp ur kvicksand eller skalar en apelsin. 

Nu har de i alla fall bett mig om att länka deras site här på bloggen för att de ska kunna hamna längre upp på alla sökmotorer. 

Här är länken: Självlärd.se 

2009-01-09 @ 23:39:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: SECONDHANDTORGET

Hej!



Vi är två som har bloggen, men jag som har huvudansvaret och är mest aktiv där. De så att jag har dyslexi så jag kan inte göra så mycket åt att de stav fel och särskrivningar då jag inte ser mina egna fel. Sedan på själva annonserna skriver vi ju inget de ju den som har skickat in annonsen som skrivit de.



Tyvärr har vi inte fått in några annonser på kill kläder än och de tycker vi är väldigt synd. Det gälller att någon kille börjar så hänge andra på.



ha de bra



Secndhandtorget

2009-01-10 @ 17:54:05
URL: http://secondhandtorget.blogg.se/
Postat av: Rachel

Fin blogg du har :)

2009-01-10 @ 23:44:30
URL: http://kazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0