Freaky Friday

frealy friday

I lördags, tror jag det var, såg jag filmen Freaky Friday med Lindsey Lohan för andra gången. 

Jag vågar inte riktigt erkänna, inte ens för mig själv att jag gillar filmen, men det gör jag nog. Eller, jag gillar de flesta filmerna i denna genre. Jag tror det är för att dom är så pass enkla att man inte behöver tänka så mycket. 

Det är alltid en tjej som är kär i en cool kille som först är intresserad av henne, sen händer något så han tappar intresset. Då försöker tjejen vinna tillbaka honom men det ser mörkt ut. Men hur mörkt det än verkar vara så löser det sig änd å till slut. 

Men jag måst ändå säga att tjejerna i smiket gör ett jävligt bra jobb när de sminkar Lindsey så att hon ser 20 år äldre ut när hon och mamman "byter kropar". 

På grund av att jag slapp tänka underfilmen så ger jag den tre stycken stjärnor. Lite lågt, men det är med tanke på att jag inte riktigt vågar erkänna för mig själv att jag gillar filmen. 

2007-11-13 @ 15:42:57 Film Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0