87 Höjdare! Plats 79

Här kommer plats 79 på listan över 87 Höjdare! Nu tänkte jag tillägna en plats på listan åt världens bästa man och min stora idol, Carl-Jan Granqvist. Egentligen borde han ha blivit förärad med en plats på listan tidigare, jag menar går man ständigt runt med en ostronkniv i fickan förtjänar man en plats. 

Jag hoppas att ingen missade den store finsmakaren på let's dance i fredags och jag hoppas att ni röstade och även röstar kommande fredagar. 


Carl-Jan förde verkligen in elegans i tävlingen och jag tycker han var värd mer poäng, åtminstonne en tvåa av någon jurymedlem. De var verkligen graciösa, Granqvist och hans partner. 

Nu till det bästa, det som tar plats på listan. På en efterfest (tror jag) i fredags efter sändningen släppte vår gentleman loss på dansgolvet. Jag kan stolt presentera disco-Carl-Jan: se filmen här
2009-01-13 @ 10:22:11 87 Höjdare! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0