87 Höjdare! Plats 72

Nu fortsätter serien 87 Höjdare! och på tur står plats 72.

Denna gång har jag rotat lite bland diverse trådar på Flashback och funnit vad jag tycker är ett guldkorn. En man som har ett lite udda tidsfördriv. Han refererar till sin granne som en skummis, men jag tycker nog att denne man är minst lika skum.

Jag presenterar stolt, på plats 72:

"Gräva-sig-in-till-grannen-mannen" (klingar fint).




Syftet med detta är att, citat:

"jag ska gräva mig in när han inte är hemma och därefter anmäla honom för att ha grävt sig in till mig".

Sådana, lite "crazy" personer behövs i Sverige för att förgylla dagen för oss andra, mer vardagliga människor. Jag tycker dock lite synd om grannen och hyresvärden.

Vill ni läsa hela tråden gör ni det här.

PS. Det är kollossalt roligt att tråden ligger sorterad under Livsstil/Bostad hem och trädgård.
2011-04-26 @ 12:27:16 87 Höjdare! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0