Garderobsrensning

Här om dagen rensade jag ur min garderob lite. Först rensade jag lådan med kasonger och lyckades fylla en kasse med kallingar som jag aldrig använder. Sjukt att jag sparat dom. Vad tänkte jag på? "Åh, dessa gamla kallingar från sjuan kan nog komma väl till pass någon gång, de får ligga kvar". 

När kalsonglådan var reducerad till hälften satte jag igång med mina t-shirts. Tidigare kunde jag knappt dra ut lådan med t-shirts. 
   Då när jag hade lagt alla t-tröjor på sängen och började rensa insåg jag hur många jag hade. Flera som jag inte ens kunde minnas att jag ägde. Det var kul. Nu sorterade jag bort några till en hög med tishor som jag ällan använder och gömde den högen i kalsonglådan. 

Så här många t-shirtar har Johannes: 

t-shirtar

Sjukt många.

Nu måste väl ändå intressesmurfen hoppa av förtjusning, eller vad tror ni? 
2007-11-12 @ 12:47:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0