Invigning

Idag var det invigning i Härnösand. Min arbetsplats hade invigning. Lidl. Vi hade butiken full av kostymkillar som tror att dom är höjdare när dom går runt i sina filtrockar, blöta hår och pratar i headset. Nästan alla var från Göteborg. 

När jag lassade mjölk böjde jag mig ner så att min, en aning korta, t-shirt gled upp och visade kanten på min kalsång. 

Då kom en skitful kostymnisse med svart och blond vedervärdig backslick, Göteborgare så klart, fram och viskade i mitt öra: "köp ett skärp". 

Inte fan går jag och viskar i hans öra att han ska fettsuga hakan och köpa en frisyr. 

Visst att man inte ska visa kallingarna, men om jag böjer mig i för kort t-shirt, Hur många byxor är det då som INTE glider ner en aning? 

Han kan väl vara glad att jag hade kalsånger på mig åt minstonne så han slapp titta rätt i mitt bunghole. 

2008-01-31 @ 16:32:51 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Miken

Du ska vara glad att han sa "köp ett skärp" och inte "Nice ass" eller dylikt.

För då, då hade det varit riktigt obehagligt.

2008-01-31 @ 21:24:01
URL: http://pemiro.blogspot.com/
Postat av: Johanness

Hehe, de stämmer. Men jag vill fan inte han nån göteborgare med backslick som spanar in min röv när jag lassar mjölk!

2008-02-01 @ 14:05:12
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0