Kloss

Här kommer ett inlägg som vissa kanske tycker är omoget, själv står jag lite och väger mellan omoget och inte så omoget men inte helt moget. 
image61
Idag när jag promenerade från Lidl in mot sundsvalls stad såg jag en hundskit som såg precis ut som en snopp. Rätt fashinerande. Tyvärr stannade jag inte och fotade för jag gick tillsammans med min nya arbetskamrat. Det känns ju inte som att man vill stanna och fota bajs andra dagen man träffar en ny person. Lika bra att hon inte att jag är som jag. 


Jag googlade förresten på "bajskuk" "bajs+snopp" och "bajs som ser ut som en snopp" men utan framgång. Jag upptäckte att googlemarknaden för bilder på bajs är rätt begränsad i Sverige. Jag hade kunnat vara lite pionier och lagt ut en bajskuk om jag inte vart med henne. Damit. 

2008-01-08 @ 16:48:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0