Jag sover bort mitt minne

Ganska nyligen vaknade jag upp utan att veta vart jag var, vad klockan är eller hur jag hamnade där.

Jag låg på något mjukt och det var mörkt så jag kom fram till att det måste vara morgon och platsen ligger på är en säng. Brevid mig låg min flckvän och det var inte trångt, då måste vi alltså vara hos henne.

Hennes mamma ropar genom dörren att klockan är fem. Eftersom jag får upp ögonen måste det vara på kvällen.

Efter en stund kommer jag på att vi tog en tupplur för en och en halv timme sedan, det förklarar varför jag har kläder på mig.

Det var andra gången på kort tid som detta händer. Vad sker egentligen i min hjärna när jag sover? Raderas allt korttidsminne?
2008-03-02 @ 17:12:54 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0