300 inlägg och jag är god

Eftersom jag nu firar mitt trehundrade inlägg tänkte jag passa på att göra något bra. Jag har gått med i mustaschkampen. Det är tänkt att jag ska samla in pengar till forskning om prostatacancer. Just nu ligger jag på 0 kr men jag hoppas på att det ska klirra till lite i kassan snart, själv ska jag fylla på mobilen och sedan skänka 50 kr. 

Jag håller även på att spara ut en egen mustasch: 

Den har inte börjat ta sig riktig men om jag får spara ut fjunet ordentligt för min flickvän så kanske jag redovisar resultatet i slutet på maj. 

Det skulle förresten vara kul om någon ville skicka en bild på sin egen mustasch till mig så att jag kan lägga upp den här på bloggen. Mejla då bilden till [email protected]

Vill ni stödja mig och prostatacancerforskningen så kan ni väl följa instruktionerna nedan. 



Vill ni inte skänka så mycket som 50 kr kan ni gå in på min sida och välja ett eget belopp. Tänk på att det kanske är DU som drabbas av cancer nästa gång. 

2008-05-08 @ 13:14:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0