Inget har hänt..

Igår kom jag hem från morfar i Uppsala. Det har inte hänt så mycke sedan jag sist skrev här. Jag har sett en hel del filmer med Quentin Tarantino, kommer kanske någon "recension" av dom. Eller snarare omdömme och tankar om filmerna. 

Nere i Uppsala lyckades jag inte få kontakt med det trådlösa nätverk som jag brukar ansluta till. Och jag orkade inte pyssla nåt med det. Istället såg jag som sagt någr filmer. Hjälpte morfar med en del saker och tog en sväng på stan. En kul sak som hände var att jag träfade Beppan som har börjat plugga juridik där nere. Det var ett tag sedan sist. 

Idag har jag fixar "present" till pappa på fars dag, käkat hempizza och sett på idol. RIKTIGT surt att Christoffer åkte ut. han var banne mig en av favoriterna. Och ÖVERDJÄVLIGT att sopan Mattias är kvar. HAN borde ha åkt. 

Aja, nu ska jag sova är det tänkt. Imorgon åker förhoppningsvis jag och flickvännen ut i buschen. 
2007-11-10 @ 00:55:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0