En resa i tiden

Jag har suttit här en stund och längtat efter boston tea party och bara velat spola fram tills det börjar. Men det går bara att spola tillbaka live-TV, inte fram. Alltså måste man göra en tidsresa, men eftersom det är fysiskt omöjligt i dagsläget. Kom jag bara fram till en lösning. Jag måste få tiden att gå utan att jag märker det. Som jag ser det finns det tre möjliga utvägar. 

1. Jag gör något jävligt roligt så att tiden bara flyger för bi (tiden går alltid snabbt när man har roligt). 

2. Jag sover. Nackdelen är då att jag kan drömma något kul så jag inte vill vakna, att jag drömmer något tråkigt så tiden går långsamt eller att jag helt enkelt inte somnar.

3. Detta är min favorit. Jag lägger mig i koma. Är man i koma märker man inte att tiden går. Tror jag. Jag Bankar mig i skallen kl. 21.33 och hmnar i koma. Kl. 21.55 väcks jag upp ur min sömn och slår på feman. 

Och voila! Jag är vaken kl. 21.55, ser på boston tea party och har sluppit vänta i 22 minuter. 

Ses kl. 21.55! 
2007-10-15 @ 21:40:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0