Saker att göra som singelkille

När jag satt och rensade på gamla datorn hittade jag en lista jag skrev förut med vad jag skulle göra som ensam singelkille när jag gått ut gymnasiet. 

Här är listan: 

1. Skita med öppen dörr. 
2. Bara ta smör från kanten i smörpaketet så att det bildas en smörrauk i mitten av paketet. 
3. Käka ravioli direkt ur burken framför TV:n. 
4. Spendera dagarna framför dator och TV. 
5. Bete mig som en skit mot mina grannar. 
6. Skita i allt vad hygien heter. 
7. Lägga alla mina pengar på onödiga lyxprylar. 
8. Bli fet. 

Nu blev det så att jag skaffade flickvän i början på min ungkarlstid så jag hann egentligen inte genomföra någon av punkterna. 

Eller skita med öppen dörr har jag gjort. Jag har skitit i hygien under en dag. Spenderat några dagar framför TV och dator har jag ockå gjort men inte så många, tyvär. Jag har lagt pengar på EN NÖDVÄNDIG lyxpryl, min MacBook. Fet har jag inte heller lyckats bli än. 

Alltså, jag har en bit kvar på listan men det blir svårt att genomföra allt med en flickvän somlägger sig i. Men ärligt så trivs jag fruktansvärt bra i ett förhållande. Jag får dagligen komplimanger av olika slag, jag får pussas och kramas, jag får hålla hand på bio, gå på resturang och massa andra roliga saker. Jag stortrivs. 
2007-10-10 @ 16:26:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0