Uppföljning

Här kommer en liten uppföljning på inlägget "spionage" jag skrev igår. Att lista en rad snuskiga ord för att locka till mig läsare via sökmotorer gav NOLL utdelning. 

Det visade sig att jag borde ha kollat upp topplistan på de vanligaste sökorden. Ty inte var det, som år 2003, snuskiga, perversa ord som dominerade listan. Utan det var ord som boråstapeter, Magnus Uggla och panet som representerades. Och VAD FAN ÄR PANET? Är det något jag missat eller? Känner ni till ordet, upplys mig gjärna i så fall. 

Nåväl, här kommer de 15 populäraste sökorden på google under september månad: 
 
1. Boråstapeter
2. Piano
3. Tackkort
4. Woman
5. Panet
6. Gorilla
7. Teamtalk
8. Clasolsson
9. Helena Paparizou
10. Magnus Uggla 
11. Mydeathspace 
12. London 
13. Ugly people 
14. Värnamo  
15. John Travolta 

Hur fan har svenska folkets sökord kunna svänga så totalt på bara fyra år? Är vi mätta på sex i detta land? 

Nu hoppas jag i alla fall på att jag ska få hit några nya läsar via sökmotorerna. Och än en gång vill jag be om ursäk i förväg. Tyvär kommer ni inte hitta varken bilder på gulliga gorillor, clasolssonkatalogen eller sjysta danssteg a la John Travolta. I vilket fall hoppas jag på att ni stannar kvar och läser. Kanske att ni till och med gillar vad ni ser? 
 
   
2007-10-17 @ 16:31:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Johan

Ok, Boråstapeter?

2007-10-17 @ 19:12:04
Postat av: Johanness

jag fattar inte hur i helvete det kunde bli det vanligaste sökordet sett över hela september :O

2007-10-17 @ 19:53:08
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0