Urinfri port eftersökes

piss i porten

Såg den här bilden vid en trappupgång i stan och var tvungen att ta bild på den. För er som av någon outgrundlig anledning inte kan se bilden så står det i alla fall: 

"Du som 'pissar' i vår port!
Lämna din adress så pissar vi hos dig!
Tips! Det är bättre att du gör det i avloppet på gatan 
Tack!" 

Tror dom på fullaste allvar att någon kommer att lämna sin egen adress där? Tror dom att det kommer hjälpa med en pissgul lapp på väggen? 

Nu är ju inte jag en sån som kissar i trapuppgångar, men om jag vore det, skulle en sån här skyllt locka till att skvätta en aning. 

Men åter nu till deras adressansökningar. Om de nu mot förmoda skulle få en adress, tar de då reda på att det verkligen är den personen som kissat i porten eller lägger dom bara fram snorren och statuerar exempel? 

Nu vet i alla fall jag vad jag ska göra nästa gång Dumdanne är taskig.  
2007-10-03 @ 22:26:23 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0