Vad göra?

Sitterhemma hos min tjej nu och har presis sökt lite utbildningar inför våren. Det blev både grafisk design och sjuksköterska, rätt olika, jag vet. Nu lyssnar jag på TTA och läser intressanta bloggar.

Jag har även hkålpt flickvännens pappa med diverse arbeten på gården. Kallt har det vart, snö på backen. Det måste vara något fel på vädret i år. Förra året fick man fan vänta till efter julafton för att få snö som ligger kvar på marken.

Nu vill jag fan att huvudpersonen kommer hem så man får pussas lite. Ska gå och smörja in läpparna nu.

So long!
2007-10-12 @ 15:32:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Matte (Turtles-tjuven)

Shit Johannes! Hade helt och hållet glömt bort dina filmer! Ångesten är överjävlig, så om du skickar ditt
kontonummer till min mejl så skickar jag en slant som plåster på såren! Ska även göra mitt yttersta för att få tillbaka filmerna.. Har typ helt tappat kontakten med Kicken, men ska göra ett allvarligt försök iaf! Är för övrigt första gången jag besöker din nya blogg. Bra jobb! :)

2007-10-12 @ 21:15:53
Postat av: Viktorn

Ja alltså, förra vintern var jag så kåt på att bränna lagg i parken att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, och så blev vintern den sämsta i historien... Vart bor du förresten? Vill också ha snö!

2007-10-12 @ 23:45:39
URL: http://issue.blogg.se
Postat av: Johanness

Tjabba! matte väldigt oväntat att höra av dej!

det där snacket om slanten var ett rätt desperat rop bara. jag var uttråkad och ville se teknat! för övrigt har jag inte din mejk ;P

Viktorn: Jag bor uppe i härnösand strax norr om sundsvall. men än är det dock inte så mycket att man kan åka!

2007-10-15 @ 09:38:38
URL: http://webbplats87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0