White ninja

physicians
Över sexhundra otroligt roliga seriestrippar. En vit ninja. Sjuka historier. Vad kan lysa upp höstmörkret bättre än det? Rätt mycket skulle jag tro, men detta bidrar. 

Detta är den senaste och den passar bra nu när det snart är halloween. Jag vill ut på trick or treat men jag får inte. Jag ska se på film med min flickvän, hennes kompis och kompisens kanske blivande pojkvän. Det blir nog kul. Vi ska se skräckfilmer och käka godis. 

Jag och min tjej ska visa noobsen hur man är ihop. 

Jag vet inte när halloween är, någon helg på höstlovet har jag förstått. Kan någon säga datum? 

Sererna hittar du på: http://whiteninjacomics.com/
2007-10-22 @ 17:54:25 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0