Huden är människans största organ

Nu ska det handla om hud!

Idag åkte jag buss som vanligt. Dagens busschaufför hade oerhört mycket lös hud i ansiktet. Så mycket lös hud att det fladdrade när han pratade.

Han hade så mycket lös hud i ansiktet att det skulle räcka till tre helkroppstransplantat.

Han hade så mycket lös hud i ansiktet att det skulle till att täcka det stora hålet i ozonlagret.

Han hade så mycket lös hud i ansiktet att ett helt flyktingläger skulle kunna bo mellan hans hakor.

Han hade så mycket lös hud i ansiktet att om han skulle gå i medvind skulle hans ansikte vara tre steg framför honom.

Det var väl allt skulle jag tro..
2009-10-21 @ 16:53:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johanna

haha jag läste hunden är människans största organ, tyckte tillockmed att det fanns en logik i det.



jag är kattmänniska!

hundar klänger ju så på sina mattar och hussar, så why not?

2009-10-22 @ 01:47:15
URL: http://johannaetc.blogspot.com
Postat av: Johanness

Jo det hade stämt på sätt och vis :P



Jag är ingen djurmänniska över huvud taget.. jag är nog till och med lite rädd för djur =P

2009-10-22 @ 20:07:33
URL: http://webbplats87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0