Träning och middag i ett

Idag när jag var på min, nu mera regelbundna, löprunda lyckades jag svälja två stycken flugor. Det är en rätt hyfsad siffra om man jämför med noll totalt under resten av sommaren.

Den ena slank ner gankska bra men den andra satte sig lite fel i halsen, precis så att jag inte kunde få upp den och inte få ner den. När jag kom hem lyckades jag svälja ner flugan som hamnat fel med ett glas vatten.

Det negativa med detta är att jag inte vet var dessa flugor har varit innan, de kan ha suttit på bajs, men de kan också ha varit gourmetflugor som suttit på ädla ostar. Det positiva är att jag slapp laga middag ikväll.
2010-08-06 @ 20:34:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0