Resumé av år 2009!

Året var 2009. Nu är det över, så för er som missade det kommer här en resumé.



Året började inte i fjällvärden, men det var första händelsen som är värd att nämnas. Vi åkte bräda så det stod härliga till och ännu ett år köpte jag liftkort som sextonåring.



Sommarvädret bjöd inte in till bad så vi dödade några fiskar istället (detta var den MINSTA fisken vi fiskade).



I sommar var jag oerhört romantiskt lagd så jag överraskade min flickvän med en hemlig picknick. Vi satt till sent på kvällen och tittade på solnedgången medan Pernilla gluffsade i sig en kycklingklubba. Sen ville hon hem och se One Tree Hill.


Vi tog en avstickare till Lappland för jag ville köpa korv och Pernilla ville "titta på folk". Här är vi på fikapaus.



Efter Lappland åkte vi till Uppland och Fjollträsk (Stockholm i folkmun). Storstaden bjöd på kultiverade event så som underbara Moto Boy, Naturhistoriska riksmuséet och moderna muséet.



Vi gick även på Gröna lund där pernilla skulle fotograferas i alla titthål.



Sedan styrde vi kosan mot Grisslehamn och Åland där vi åt efterrätter. Pernilla åt av misstag en tallrik saffransglass.



Sedan blev det sensommar och höst, då jagade vi svampar. Vi hittade triljoners med kantareller.

fortsättning följer..

.. Nu:



Vi hojade en del, här cyklar Pernilla förbi kassen, ser ni spinningstjärten?



Sedan blev det höst och skolorna började igen, Pernilla började gå en fotokurs och ni kan se att jag är en lycklig man.



Därefter kom vintern med en hel del snö även om den kom rätt sent. Då firade jag min 22:a födelsedag den 6:e december.



Sen blev det nyårsafton. Pernilla var fin, jag var fin och resten är historia.
2010-01-06 @ 13:35:44 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0